Nowy/stary Ford Mustang. Wersja na SEMA Show
0 Flares 0 Flares ×

front

Cieszmy się jak najdłużej obecną odsłoną Forda Mustanga, bo jak zapowiada producent nowy model będzie bardziej „europejski”, a wszyscy wiemy co to znaczy – MNIEJSZY CZTEROCYLINDROWY SILNIK! A tym czasem kilka zdjęć doładowanego Mustanga.

„Wszyscy mają małe, a tylko ja duży. Żółty, żółty, żółty.” Kto pamięta z jakiego to filmu?… no dobra to „Młode Wilki 1/2″ – polski film młodzieżowy klasy B. Aktorzy grający tam zbuntowanych 20-latków zdążyli się już zestarzeć, a jeden z nich reklamuje obecnie suplementy diety na potencje… No ale miało być o nowym/starym Mustangu.

Samochód został przygotowany na SEMA Show, który to odbędzie się na początku listopada w niedalekim Los Angeles (jedzie ktoś?).

Mustang został wyposażony w 5- litrowy, ośmiocylindrowy silnik w układzie V, który jakby tego było mało został doładowany. Dzięki temu moc wzrosła z 420 do 605 KM, a maksymalny moment obrotowy z „marnych” 528 Nm do 640 Nm. Na razie producent ujawnił tylko te dane.

Dodatkowo muscle car został przyodziany w nowy body kit, sześciotłokowe hamulce, 20-calowe opony (275/40 przód i 314/35 tył).

Odcień żółci został specjalnie przygotowany przez firmę DuPont.

Dość pisania – oto zdjęcia!

bb32907204922afad4392827be1b1 a4e504f05483a8b1ccbb203e097e5 f610e29b847c9a259bc043fb08153 c219f52aa4fffa107670525c89917 a26d0f8ca4e6ea4f23e135dd1e8e0 33bf5b6c84605927db798c56a151f eb105c4ee44a8b660dbb4cab3c449 5396d53704678bee486a9e48ad168

 

 

The following two tabs change content below.
Prywatnie wielki miłośnik czterech kółek, ale pojadę również na dwóch lub trzech. Uważam, że nie ma brzydkich i złych samochodów, ale życie jest zbyt krótkie, by jeździć nudnymi modelami.

1 Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>